fbpx
עגלת קניות

בטעם יווני – יוסי רוטזק

בישולים על גלגלים בטעם יווני -סלט

היי חברים, עוד פינה של ‘בישולים על גלגלים’ יוצאת לדרך – והיא שוב בטעם יווני 

????

(כבר בוודאי הבנתם שיש לנו חיבה מיוחדת למטבח הזה…)! לפני שנתחיל, אל תשכחו את הכלל הידוע: טיול טוב מתחיל באוכל טוב!   =========   הפעם הכין לנו יוסי רוטזק מנה מושלמת לקרוואן, שאפשר לאכול על הבוקר או בכל שעה שהיא: סלט יווני,  

2
3

וביוונית: חוריאטיקו סאלאטה – Χωριάτικη Σαλάτα. כמי שהתגורר כמה שנים בקפריסין ובישל עם אימהות יווניות ‘אמיתיות’, יוסי יוכל ללמד אתכם איך להכין את הסלט היווני המושלם. ולפני שנתחיל, הטיפ המסורתי – והפעם זהו טיפ שמוסיף המון: הלימון.   היוונים משתמשים בו בכל תבשיל, ואפילו על הסטייק הם מוסיפים לימון. מפתיע לגלות שדווקא בסלט – בניגוד למה שהייתם בוודאי מניחים – הם מוותרים על הלימון… ומשתמשים בחומץ.    אנחנו מניחים שבדברים כאלה כדאי מאוד להקשיב להם.   יאללה לעבודה.   =========   המצרכים:   ➰ עגבניות פרוסות לרבעים ➰ בצל סגול פרוס ➰ מלפפונים פרוסים ➰ אורגנו יבש (חובה – לא לוותר!)   ➰ נענע יבשה ➰ מלח ➰ פלפל שחור ➰ חומץ – 2 כפות ‘ועוד קצת’, בלשון הסבתות ➰ פרוסות גבינת פטה ➰ כ-1/4 כוס שמן זית משובח ➰ חופן זיתים שחורים טבעיים או זיתי קלמטה (לא להשתמש בזיתים מושחרים!) ➰ כרוב (לא חובה – הקפריסאים נוהגים להוסיף אותו לסלט הזה בדרך כלל).   ההכנה:

4
5

מניחים את כל המוצרים בקערת הגשה, למעט הגבינה, שמן הזית והאורגנו.   מערבבים קלות.   מניחים מעל את פרוסות הגבינה.   מזליפים מעל מעט שמן ומפרסים קמצוץ אורגנו  מגישים.  

כתוב תגובה

עלינו

כשהקמנו את מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג עמד לנגד עינינו הצורך העז בחוויית קמפינג מענגת, בשילוב בין ההנאה מהנופים הקסומים והשלווה של הטבע ובין הרצון ליהנות מנופש אמיתי ולא לוותר על נוחות מפנקת בסופו של יום טיול ארוך, על ארוחה משובחת וכוס יין בערב מול השקיעה לאחר ששטפת מעליך את אבק הטיול וכמובן לקנח את היום בשינה טובה על מיטה איכותית ובמתחם ממוזג, אשר יעניקו לכם אנרגיה נפלאה ומחזקת לעוד יום מהנה בטבע.

לקוחות מספרים

לאופק בפייסבוק

הרשמה לרשימת התפוצה

טופס בקשה
להשכרת קרוואן

צי ההשכרות שלנו מלא ולא ניתן לבצע הזמנה. 
ניתן להשאיר לנו פרטים ונדאג שאחת מחברות ההשכרה שאנחנו עובדים איתן יחזרו אליכם. 

דילוג לתוכן