fbpx
עגלת קניות

חניוני קרוואנים וקמפינג בישראל

בישראל עשרות רבות של אתרי קמפינג, הן אתרים פרטיים והן אתרים השייכים לרשות הטבע והגנים ולקק”ל.

חשוב לדעת שאתרי הקמפינג והמקומות המאפשרים חניית לילה בישראל, מתאימים לסוגים שונים של קמפינג (אוהל, קרוואן וכיוצא באלו) ואף לסוגים שונים של עבירות רכבים (דוגמת מקומות מסוימים אליהם ניתן להגיע רק ברכב שטח (4X4)).

כמו בכל טיול, בבואנו לחנות חניית לילה עם קרוואן עלינו לבדוק מראש את האפשרויות העומדות בפנינו, בהתאם לאזור הגאוגרפי, עונת השנה, המתקנים המוצעים, העבירות והמקומות הפנויים.

ישנם מקומות מוסדרים המציעים חנייה בלבד והנחת הקרוואן באתר הנבחר וישנם מקומות המאפשרים חיבור לחשמל, מילוי מים ולעתים מצויים באתר אף מקלחות ושירותים לנוחות החונים.

הקרוואנים המסופקים על ידי מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג, מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר באירופה על ידי חברת אדריה, הינם קרוואנים המאפשרים שהייה אוטונומית עם הקרוואן ואספקת כל האנרגיה והצרכים הנדרשים על ידי הקרוואן עצמו. לקרוואנים שלנו מיכל מים לשימוש במטבח, במקלחת ובשירותים, מיכלי-איסוף וריקון לשירותים, למקלחת ולמטבח, גז לשימוש במכשירי המטבח, מצברים ומערכת סולארית וכן אפשרות לחיבור הקרוואן לגנרטור המספק את החשמל הנדרש.

אין ספק שפיתוח חניוני הקרוואנים בישראל הוא נושא חשוב ואנו רואים התפתחות והיענות של גופים פרטיים לעניין ואף של גופים ממשלתיים המבינים את הפוטנציאל העצום המצוי בהקמת מקומות חנייה המותאמים לקרוואנים.

לנוחיותכם, באתר מרכז לאופק ריכזנו מידע בדבר אתרי הקמפינג בישראל וכן טלפונים וקישורים רלוונטיים. על מנת לתכנן נכון את חופשתכם, אנו ממליצים לפנות לאתרים השונים, לבחון את התאמתם לצרכי החופשה שלכם ולתאם מראש את ההגעה.

צוות מרכז לאופק עומד לרשותכם בכל שאלה בעניין – חופשה נעימה.

למפת חניוני הקרוואנים לחץ כאן 

כתוב תגובה

עלינו

כשהקמנו את מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג עמד לנגד עינינו הצורך העז בחוויית קמפינג מענגת, בשילוב בין ההנאה מהנופים הקסומים והשלווה של הטבע ובין הרצון ליהנות מנופש אמיתי ולא לוותר על נוחות מפנקת בסופו של יום טיול ארוך, על ארוחה משובחת וכוס יין בערב מול השקיעה לאחר ששטפת מעליך את אבק הטיול וכמובן לקנח את היום בשינה טובה על מיטה איכותית ובמתחם ממוזג, אשר יעניקו לכם אנרגיה נפלאה ומחזקת לעוד יום מהנה בטבע.

לקוחות מספרים

לאופק בפייסבוק

הרשמה לרשימת התפוצה

טופס בקשה
להשכרת קרוואן

צי ההשכרות שלנו מלא ולא ניתן לבצע הזמנה. 
ניתן להשאיר לנו פרטים ונדאג שאחת מחברות ההשכרה שאנחנו עובדים איתן יחזרו אליכם. 

דילוג לתוכן