fbpx
עגלת קניות

קרוואן – מה עושים עם זה בישראל?!

מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג 2/1/2013

אילו היינו מקבלים מטבע על כל פעם שנשאלנו את השאלה הזו…

ישראלים רבים טיילו ומטיילים באמצעות קרוואנים ומוטורהום בחו״ל וישנה קבוצה ההולכת וגדלה של ישראלים, שהם בעליהם הגאים של קרוואנים, הנהנים מחופשות ומנופשים בישראל לאורך כל השנה, ללא מגבלה של ״תפוסת המלון״ או הצימר ומחיריהם (דווקא בתקופת החופשות והחגים…) וכמובן, הקרוואנים מאפשרים לבעליהם לטייל ולנפוש כמעט בכל מקום, בכל זמן, באופן ספונטני ועם הנוחות של בית-הנופש הפרטי שלהם.

ראשית, חשוב להבדיל בין מוטורהום לבין קרוואן. קרוואן זהו נגרר המתחבר לרכב ועמו נוסעים ליעד המבוקש, מחנים את הקרוואן ונהנים מבית-נופש בכל מקום בו בחרנו. מוטורהום (הידוע גם בשמות אוטוקרוואן או RV), הינו רכב שחלק המגורים מורכב בחלקו האחורי ומהווה חלק אינטגרלי ממנו.
פעמים לא מעטות, אנו מוצאים כי קיימת תפיסה מוטעית שטיול בקרוואנים אינו מתאים לישראל.

ישראל היא מדינה יפהפייה בעלת נופים מגוונים ויחודיים המצויים בשטח יחסית מצומצם. ישראל שופעת אתרי טבע, שמורות טבע, גנים לאומיים, חופי ים קסומים, מסלולי הליכה למשפחות ולמיטיבי לכת, מסלולים ושבילים מגוונים לרוכבי אופניים ומסלולי שטח מאתגרים לאוהבי נהיגת השטח (4×4). ולא רק טבע – בישראל ישנם אתרים ומקומות היסטוריים המהווים מוקד משיכה עצום לתיירות דתית מגוונת מרחבי העולם.
שפע אפשרויות הטיול בישראל וגודלה (או קוטנה), הופך אותה ליעד אידאלי לטיולי כוכב בקרוואן. טיול כוכב מאפשר לנו להתמקם ולהתמקד באזור מסויים למספר ימים ומשם לצאת לטיולים יומיים שבסופם נחזור למקום הלינה שלנו. היתרון בקרוואן במקרה כזה, הוא בהיותו נגרר אשר חלק המגורים בו ניתן להפרדה מהרכב, כך שממקמים את הקרוואן (שמהווה את בית הנופש שלנו לחופשה) באתר הנבחר ונוסעים עם הרכב הפרטי שלנו בנוחות וללא צורך לנהוג ברכב גדול (כמו המוטורהום) שלעתים מקשה בנסיעה בערים ובמציאת חנייה במקומות שכאלו.

מגוון אפשרויות הטיול והנופש בישראל הופך את החופשה בקרוואן לאידיאלית, נוחה ומפנקת. אין זה משנה אם בחרנו ״סתם לנפוש״ שבוע בחוף ים או אם בחרנו לטייל כל יום במסלול מאתגר אחר – הקרוואן הוא בית נופש מפנק שכיף לחזור אליו בסופו של יום, להתרחץ, לאכול ארוחה טובה, ליהנות מהטבע המופלא ולישון במיטה מפנקת – כשהדבר היחיד שנחשוב עליו הוא כמה נהנינו היום והיכן נבלה ביום הבא…

כתוב תגובה

עלינו

כשהקמנו את מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג עמד לנגד עינינו הצורך העז בחוויית קמפינג מענגת, בשילוב בין ההנאה מהנופים הקסומים והשלווה של הטבע ובין הרצון ליהנות מנופש אמיתי ולא לוותר על נוחות מפנקת בסופו של יום טיול ארוך, על ארוחה משובחת וכוס יין בערב מול השקיעה לאחר ששטפת מעליך את אבק הטיול וכמובן לקנח את היום בשינה טובה על מיטה איכותית ובמתחם ממוזג, אשר יעניקו לכם אנרגיה נפלאה ומחזקת לעוד יום מהנה בטבע.

לקוחות מספרים

לאופק בפייסבוק

הרשמה לרשימת התפוצה

טופס בקשה
להשכרת קרוואן

צי ההשכרות שלנו מלא ולא ניתן לבצע הזמנה. 
ניתן להשאיר לנו פרטים ונדאג שאחת מחברות ההשכרה שאנחנו עובדים איתן יחזרו אליכם. 

דילוג לתוכן