fbpx
עגלת קניות

טיול באוטוקרוואן – חוויה משפחתית מושלמת חלק 2: הדרום

טיול אוטוקרוואן במדבר - חוויה בלתי נשכחת

כולכם ישובים. הילדים חגורים, מתבוננים עליכם בהתרגשות גדולה. שישה ברכב אחד, מחכים להרפתקה שתתחיל. נוסעים בתוך האוטו שהוא גם בית! מתחילים לנסוע. שומעים מוסיקה טובה. הילדים משחקים ״משחקי- דרך״.

הנוף מתחיל להשתנות. היי דרומה! החוויה שלנו מתחילה. טיול משפחתי בדרומה של הארץ באוטוקרוואן. שבעה ימים של חופש וטבע במרחבי נופים קסומים.

הערבה? הנגב? ים המלח? אילת? מה הנוף שלכם?

יוצאים ממרכז לאופק בפתח תקווה, ומתקדמים לעבר החניון הראשון שלכם.

לחניון הראשון מומלץ להגיע מוקדם, על מנת שיהיה לכם זמן להתארגן ביום הראשון, לנוח, לטייל קצת בסביבה ולבלות ערב בנחת ובנעימים עם המשפחה.

~ טיפ קטן ~

את החניונים, כמו גם השכרת אוטוקרוואן, מומלץ להזמין מראש (בטלפון או במערכת ההזמנות של הרט״ג (רשות הטבע והגנים)).

היום הראשון – אפשר לצאת ממרכז לאופק לכיוון גן לאומי בית גוברין, לטייל בגן ולאחריו לנסוע ללון בחניון פארק אשכול של רשות הטבע והגנים.

פארק אשכול – בחניון תקבלו חיבור לחשמל ומים והוא נקודת יציאה מעולה למסלולי טיולים בסביבה, מסלולי רכיבה על אופניים ואפשר פשוט ליהנות בפארק ובמתקנים הנהדרים שלו.

היום השני -תוכלו לטייל בפארק אשכול, ליהנות מהנביעות הנהדרות שבו ולאחר מכן לנסוע לכיוון גן לאומי ממשית, הממוקם באזור דימונה, שם תוכלו לבלות את הלילה השני. הגן הלאומי ממשית הינו אתר מורשת עולמית המשמר את שרידיה של עיר נבטית מהתקופות הרומית והביזנטית ומציג את האדריכלות הנבטית, על רקע נוף המדבר של הרי צפון הנגב. בחניון ישנו חיבור לחשמל ומילוי מים בנקודה מרכזית. כדאי להתעדכן לגבי פעילויות מיוחדות באתר.

היום השלישי – תתחילו בטיול קצר בגן הלאומי ממשית בינות לשרידים ההיסטוריים והכל באווירה נבטית מיוחדת. משם תוכלו להמשיך לכיוון ים המלח, ליהנות מהמקום הנמוך ביותר בעולם. באזור ים המלח תוכלו לבחור בין שני חניונים, חמי עין גדי, או חאן עין גדי, שניהם מאפשרים חיבור לחשמל ומילוי מים בנקודה מרכזית.

היום הרביעי – תוכלו לטייל באחד ממסלולי הטיול הנפלאים באזור ים המלח, נחל דוד, השמורה הנסתרת, מערות קומראן, או לעלות למצדה.

את הלילה הרביעי, מומלץ לבלות שוב, באחד החניונים הקרובים, חמי עין גדי, או חאן עין גדי, המאפשרים חיבור לחשמל ומילוי מים בנקודה מרכזית.

לחילופין, תוכלו לבלות את הלילה הרביעי בחניון תל ערד המאפשר חיבור לחשמל ומילוי מים בנקודה מרכזית. אם החלטתם לבחור באפשרות זו תוכלו לטייל באתר האריכיאולוגי של תל ערד.

היום החמישי – תמשיכו להדרים ולנסוע לכיוון הערבה, שם תגיעו לחי בר יטבתה.

בחי בר יטבתה ישנם בעלי חיים מדבריים למטרות שימור, רבייה, והשבה לטבע.

ניתן ליהנות ממסלול נסיעה וביקור בשמורה – מיועד לכל כלי הרכב (אסור לרדת מהרכב) ותוכלו לצפות בבעלי החיים – פראים, ראמים, צבאים, יענים, ובעופות דורסים בכלובם.

הלינה תהיה בחניון הלילה של החי בר. בשל השיפוץ המתקיים בו בימים אלו אין אפשרות להתחבר לחשמל ולמים, אך בהחלט אפשר ליהנות

מהאווירה המדברית, לשבת מסביב למדורה ופשוט להתענג על השלווה. בחניון ישנם תאי מקלחות עם מים חמים, חדרי שירותים, שולחנות פיקניק, נקודות להטענת טלפונים ניידים ועוד.

היום השישי – תוכלו לבלות מספר שעות בפארק יטבתה, בו פינות משחק ומתקנים אתגריים.

נסיעה קצרה של כחצי שעה תביא אתכם לעיר הנופש הדרומית אילת, שם תוכלו להחנות את האוטוקרוואן בחניון הצפוני של אילת וליהנות מהחופים המקסימים, מהטיילת ובכלל משפע האטרקציות שהעיר מציעה; שמורת חוף האלמוגים, המצפה התת ימי, החלקה על הקרח ועוד.

הלינה יכולה להיות בחניון הצפוני או בחניון הקרולינות, בחניונים אלו אין חשמל ואין מים. ניתן כמובן גם לחזור וללון בחניון הלילה של החי בר.

היום השביעי – אם אווירת החופש האילתית קוסמת לכם, תוכלו להמשיך וליהנות מהים, השמש ומגוון הפעילויות שהעיר מציעה.

אם החלטתם להישאר, תוכלו ללון בחניונים שציינו. אם החלטתם להתחיל ולחזור למרכז, תוכלו לנסוע לגן הלאומי אשקלון, אשר משלב אתר עתיקות מרתק, פארק לבילוי בחיק הטבע וחוף רחצה נהדר.

ניתן ללון בחניון הלילה גן לאומי אשקלון – אמנם אין חיבור לחשמל ולמים, אך בחניון ישנם תאי שירותים ומקלחות עם מים חמים, מוקדי מדורה, עמדת פויקה, שולחנות פיקניק, עמדות הטענת טלפונים סלולריים ועוד.

הנה, עבר לו שבוע מופלא של טיול דרומי, מגוון ומרתק. טיול שמטעין אתכם באנרגיות נפלאות וממלא אתכם בחוויות בלתי נשכחות. כל שנותר הוא לחזור הביתה ולהתרפק על החוויות והזיכרונות ולהתחיל לתכנן את הטיול הבא…

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

צילום תמונת פתיחה וצילומי קורל: אבנר קצמן

צילומים כלליים, מטריקס, לידו וסרטי וידאו: מרכז לאופק

כתוב תגובה

עלינו

כשהקמנו את מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג עמד לנגד עינינו הצורך העז בחוויית קמפינג מענגת, בשילוב בין ההנאה מהנופים הקסומים והשלווה של הטבע ובין הרצון ליהנות מנופש אמיתי ולא לוותר על נוחות מפנקת בסופו של יום טיול ארוך, על ארוחה משובחת וכוס יין בערב מול השקיעה לאחר ששטפת מעליך את אבק הטיול וכמובן לקנח את היום בשינה טובה על מיטה איכותית ובמתחם ממוזג, אשר יעניקו לכם אנרגיה נפלאה ומחזקת לעוד יום מהנה בטבע.

לקוחות מספרים

לאופק בפייסבוק

הרשמה לרשימת התפוצה

טופס בקשה
להשכרת קרוואן

צי ההשכרות שלנו מלא ולא ניתן לבצע הזמנה. 
ניתן להשאיר לנו פרטים ונדאג שאחת מחברות ההשכרה שאנחנו עובדים איתן יחזרו אליכם. 

דילוג לתוכן