fbpx
עגלת קניות

מיכל הורנונג אדרי

שמחים ונרגשים להשיק מדור חדש במגזין לאופק: “טיול הקרוואן הראשון שלי” 🤩. 

במדור נשוחח עם החברים החדשים והנפלאים שהצטרפו למשפחת לאופק, שיספרו וישתפו אותנו בחוויה המרגשת של הטיול הראשון עם הקרוואן החדש שלהם. 

את הפינה הראשונה במדור החדש, פותחת מיכל הורנונג אדרי המקסימה, שיחד עם בעלה עדי 💑 ושלושת ילדיהם ליעד, דביר ועומר 👩👦👧, קיבלו בחודש דצמבר 2020 את קרוואן Adria דגם Altea 552, ומאז הם לא מפסיקים לטייל….

מה היה הרגע שבו נדלקת לראשונה על החלום לרכוש קרוואן?

מיכל: “באופן מפתיע, לא הכרתי בכלל את עולם הקרוואנים. הכול התחיל בחודש אוגוסט 2020 אחרי הסגר הראשון. רציתי שנצא לטייל במהלך החופש הגדול וחיפשתי חופשות משפחתיות. חו”ל לא בחשבון בגלל הקורונה. חיפשנו צימר או מלון והיה בלתי אפשרי למצוא. כמעט הכל היה בתפוסה מלאה וגם מאוד יקר. לא רציתי סתם קמפינג כי אני פחות מתחברת ללינה באוהל ושקי שינה. חבר המליץ לנו על מישהו שמשכיר קרוואנים ברמת הגולן והזמנו חופשה לכולנו. 

כשהגענו לשם, הוקסמתי מהרגע הראשון. התחלתי לטפס על מדרגות הכניסה לקרוואן ותוך כדי כבר הצהרתי “אני רוצה קרוואן” 🤩

נדלקתי כל כך על הקונספט שאפשר בכל מקום בטבע להקים בית ותוך כדי השהייה שם כבר התחלתי לחפש קרוואנים ביד 2. 

שוטטתי באתרים אבל משהו בי אמר “את לא קונה יד 2 ולא ישנה בחדר שמישהו אחר ישן בו”. לכן  התחלתי לחפש באינטרנט לפי המילה “קרוואן” בכל מיני נגזרות וכך לגמרי במקרה הגעתי לאתר של “לאופק”. למרות שלא הבנתי כלום בקרוואנים, משהו בקרוואנים של Adria משך אותי מאוד. המראה החדשני והאסתטיקה פשוט תפסו אותי. 

מהרגע שהחלטנו שאנחנו רוצים קרוואן של Adria לא הייתה לנו סבלנות לחכות, להשאיר הודעה וכאלה ובעלי פשוט הגיע למשרדים של לאופק בפתח תקווה, דפק על השער ואמר: “אנחנו רוצים קרוואן” 😂

מבין מגוון הדגמים, התחברנו מאוד ל- Altea שיש בה 7 מיטות ותחושת מרחב ומקום. קיבלנו אותו כשבועיים לפני הסגר השלישי ומיהרנו לצאת לטיול הראשון לפני שהסגר ייכנס לתוקף.”

מה היה המקום הראשון שאליו נסעתם עם הקרוואן?

מיכל: “בגלל שקיבלנו את הקרוואן בחודש דצמבר, החלטנו לנסוע לדרום הארץ, אזור שקשה לטייל בו בקיץ ונסענו לחוות נעמ”א ליד נתיבות. החווה היא מקום מדהים עם מגוון רחב של חיות בר שהחווה מצילה, שדות, מטע זיתים וחניון קרוואנים מוסדר. 

לקח לנו זמן להבין איך מחברים את המשאבות, ואיך מתחברים כמו שצריך, אבל אחרי שסיימנו לחבר את הכול, חווינו התרגשות עצומה. קשה להסביר במילים את התחושה הזאת, בטח כשחווים אותה בפעם הראשונה.”

איך הייתה החוויה ובמה היא הייתה שונה מחוויות טיול, נופש או קמפינג קודמות?

מיכל: “נסענו בסך הכול ליומיים אבל כל שניה בטיול הזה הייתה מדהימה. התחושה הזו של לקום בבוקר לקרוואן שהוא שלך, לשתות קפה ☕ בנחת בתוך הבית החדש שלך שהוא בתוך חיק הטבע זאת התרגשות שאין לתאר. 

הילדים הסתובבו חופשי בחווה, נהנו עם החיות. טיילנו יחד בשדות חיטה, וכל הקסם הזה ברדיוס של מטרים בודדים מהקרוואן. וגם ישנו כל כך טוב. זה לא כמו קמפינג או מלון. הבאתי את המצעים שאני אוהבת, את מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח שיהיו באופן קבוע בקרוואן וחיברנו טלוויזיה עם חיבור לנטפליקס. גם חוויית הבישול בקרוואן והאכילה בחיק הטבע נהדרת והאוכל פשוט טעים יותר ככה 😋 במילה אחת: מושלם.

אחרי החוויה הזו אמרנו אין יותר מלונות או צימרים. מעכשיו, רק קרוואן. גם כשאני נוסעת לנופש עם בעלי רק שנינו, זה רק עם הקרוואן 💑. פעם אחת בתקופה הזו נסענו שנינו למלון ופתאום לא התחברנו. התגעגענו לחיבור לטבע עם הקרוואן שלנו. 

הקרוואן מאוד חיבר אותנו. אנחנו צוות, ועושים הכול יחד וזה מאוד חשוב וכיף. קנינו גם אוהל צד בלאופק וכל פעם אנחנו מוסיפים ומשדרגים את הציוד ואת חווית הטיול בקרוואן. וחולמים כבר על השדרוג הבא של הקרוואן…. “

מה יהיה היעד הבא שלכם לטיול הקרוואן?

מיכל: “לאחרונה אנחנו נוסעים הרבה לשאר יישוב לחניון הקרוואנים של שי גולן. יש לי משפחה באזור, שריינו כבר מקום בחניון גם לפורים וגם לפסח ואנחנו סופרים את הימים.” 

כתוב תגובה

עלינו

כשהקמנו את מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג עמד לנגד עינינו הצורך העז בחוויית קמפינג מענגת, בשילוב בין ההנאה מהנופים הקסומים והשלווה של הטבע ובין הרצון ליהנות מנופש אמיתי ולא לוותר על נוחות מפנקת בסופו של יום טיול ארוך, על ארוחה משובחת וכוס יין בערב מול השקיעה לאחר ששטפת מעליך את אבק הטיול וכמובן לקנח את היום בשינה טובה על מיטה איכותית ובמתחם ממוזג, אשר יעניקו לכם אנרגיה נפלאה ומחזקת לעוד יום מהנה בטבע.

לקוחות מספרים

לאופק בפייסבוק

הרשמה לרשימת התפוצה

טופס בקשה
להשכרת קרוואן

צי ההשכרות שלנו מלא ולא ניתן לבצע הזמנה. 
ניתן להשאיר לנו פרטים ונדאג שאחת מחברות ההשכרה שאנחנו עובדים איתן יחזרו אליכם. 

דילוג לתוכן