fbpx
עגלת קניות

ראיון חדש במדור “טיול הקרוואן הראשון שלי” יוצא לדרך. במדור מתארחים חברים וחברות קרוואניסטים וקרוואניסטיות, שמשתפים בחוויה הקסומה של טיול הקרוואן הראשון שעשו אחרי שהם קיבלו אותו.

שמחים לארח במדור את משפחת בן יאיר: שי ומורן והילדים איתי, שקד, עומר ועופרי שקיבלו לפני חצי שנה את הקרוואן החדש שלהם מדגם Adora 573PT והם שמחו לחלוק איתנו את חוויית הטיול הראשונה.

מה היה הרגע שבו החלטתם שאתם הולכים לרכוש קרוואן משלכם?

“אשתי ואני במקור מהצפון בקצרין. חיינו קרוב לטבע ומאז ומתמיד אהבנו לטייל. כשהילדים נולדו, היה ברור לנו שגם אותם נחנך לאהבת טיולים והארץ. כשהיו לנו רק שני ילדים קטנים, קנינו אוהל איגלו לארבעה אנשים וטיילנו בכל מקום שאפשר היה להניח אוהל.

הילדים גדלו ונולדו עוד שניים, והחלפנו לאוהל גדול של שישה.

יום אחד אמרתי למורן “בואי ננסה קרוואן”. בפעם הראשונה לפני כשנה שכרנו קרוואן בפארק תמנע. התאהבנו מהרגע הראשון והיה ברור לנו שאנחנו רוצים קרוואן משלנו. באותו טיול בזמן שכולם נחו בקרוואן יצאתי לבד לטייל באזור עם הטלפון והחלטתי שאני מתקשר ללאופק אחרי ששמעתי מחברים ומקרוואניסטים מסביב שהיא החברה הכי טובה לרכוש ממנה קרוואן. הגעתי לרשף והבנתי מייד שיש עם מי לדבר. הוא היה כל כך נחמד ושירותי וקבענו פגישה כבר באותו השבוע.

הגעתי לשם כבר מבושל מבחינת ההחלטה לרכוש קרוואן ומבחינת התקציב. ידעתי שאני רוצה קרוואן יחסית גדול וכל תהליך הרכישה היה מאוד מהיר. נדלקתי על הדגם של Adora 573PT כי יש בו מיטה זוגית מפוארת, שלוש מיטות לילדים (כולל פינת אוכל שהופכת למיטה נוספת) וגם אהבתי את העיצוב המיוחד שלו. חזרתי הביתה ואמרתי למורן “שומעת, קניתי קרוואן”. היא לא הצליחה לענות מרוב הלם אבל ברגע שחזרה לעצמה השאלה הראשונה שלה הייתה מתי הוא יגיע”.

מה היה המקום הראשון שטיילתם עם הקרוואן?

רצינו קודם לעשות “ניסוי כלים”. בפורים אנחנו תמיד נוסעים לאחותי בקצרין לסעודת פורים משפחתית והחלטנו לעשות נסיעה ראשונה לקצרין ולראות איך אנחנו מסתדרים. הגענו בחורף, גשמים וערפל ופשוט נהנינו מכל רגע. החנינו את הקרוואן ב”חאן זוויתן”, ישנו בו, בילינו עם המשפחה וטיילנו ברמת הגולן. זה היה סוף שבוע חורפי, בחוץ היה קר אבל בקרוואן היה חמים ונעים. תענוג לישון בקרוואן הנעים ולשמוע את הגשם בחוץ.”

במה חוויית הטיול בקרוואן הייתה שונה מחוויות טיול, נופש או קמפינג שהיו לכם לפני?

“קרוואן זה שילוב של נוחות, פינוק וכיף שלא דומה לשום חוויית טיול אחרת.

מאוד נוח שאפשר לשים כל מה שצריך בפנים, ושהקרוואן יכול תמיד להיות מוכן לנסיעה כשכל מה שצריך זה להתארגן על אוכל ולצאת. זה מאפשר להיות הכי ספונטניים. אבל בעיני הכיף הכי גדול מתחיל בלילה. כשהילדים ישנים אשתי ואני יושבים בחוץ, שותים כוס יין, נהנים מהטבע מסביב, מהשקט ומזמן האיכות בכל היופי הזה. כיף להירדם ככה וכיף אדיר לפתוח את הדלת ולראות כל פעם נוף אחר.”

מה יהיה היעד הבא לטיול קרוואן הבא שלכם?

“אנחנו מנצלים טוב טוב את החופש הגדול לטייל. בינתיים זה לכינרת ואז מעיין חרוד. כל פעם שאנחנו חוזרים מהטיול אנחנו מיד מתכננים את היעד הבא.”

כתוב תגובה

משפחת לנציאנו - לקוחות לאופק קרוואנים מספרים
כרטיס ביקור

משפחת לנציאנו

פורסם: מרץ 2018 יוסי ואורית לנציאנו הנפלאים שנהנים מהקרוואן השני שרכשו מלאופק ומטיילים ללא לאות

קרא עוד »

עלינו

כשהקמנו את מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג עמד לנגד עינינו הצורך העז בחוויית קמפינג מענגת, בשילוב בין ההנאה מהנופים הקסומים והשלווה של הטבע ובין הרצון ליהנות מנופש אמיתי ולא לוותר על נוחות מפנקת בסופו של יום טיול ארוך, על ארוחה משובחת וכוס יין בערב מול השקיעה לאחר ששטפת מעליך את אבק הטיול וכמובן לקנח את היום בשינה טובה על מיטה איכותית ובמתחם ממוזג, אשר יעניקו לכם אנרגיה נפלאה ומחזקת לעוד יום מהנה בטבע.

לקוחות מספרים

לאופק בפייסבוק

הרשמה לרשימת התפוצה

טופס בקשה
להשכרת קרוואן

צי ההשכרות שלנו מלא ולא ניתן לבצע הזמנה. 
ניתן להשאיר לנו פרטים ונדאג שאחת מחברות ההשכרה שאנחנו עובדים איתן יחזרו אליכם. 

דילוג לתוכן