fbpx
עגלת קניות

פילה דג על ירוקים – השף אילן ברמלי

שמחים לארח במדור את השף אילן ברמלי פעם נוספת, שפינק אותנו בעבר במתכון לטאטקי פילה בשר שאפשר ואפילו רצוי, להכין בטיול קרוואנים 😋. ברמלי הוא בעלים שותף בשלוש מסעדות בצפון: מסעדת ביץ’ קלאב בחיפה, מסעדת פרש דה מרקט בביג בקריות ומסעדת נירוונה פרש קיטשן בחיפה. 

ברמלי הגיע להתארח בלאופק ופינק אותנו גם הפעם במתכון טעים במיוחד של פילה דג על ירוקים, שקל מאוד להכין במטבח של קרוואן.

ושיהיה בתאבון 😋

הכמויות שבמתכון מתאימות ל- 2 סועדים. אם רוצים להכין כמות גדולה יותר, מגדילים את הכמויות בהתאם. ניתן לבחור כל סוג של פילה דג בהתאם לטעם והעדפות וניתן לשלב כל סוג ירוקים כתוספת.

מצרכים:

 2 יחידות פילה לברק במשקל 220 גרם כל אחד

חופן עלי תרד נקיים וקרועים גס (עלי בייבי תרד לא צריך לקרוע)

3 כפות אדממה (פולי סויה קלופים)

כוס שעועית ירוקה חלוטה (אם משתמשים בשעועית קפואה, נדרש להפשיר, אין צורך לחלוט)

3-4 שיני שום פרוסות

מלח

פלפל שחור גרוס

מעט שמן זית

פטרוזיליה קצוצה לקישוט (וגם לטעם)

אופן הכנת הפילה

במחבת מחממים מעט שמן זית. כשהוא חם, מניחים עליו את הדגים כאשר העור מופנה כלפי מטה. לוחצים מעט על הדג כדי שהעור ישאר על המחבת (במגע עם השמן הדג מתרומם במרכזו).

ממליחים ומפלפלים. בשלב הזה מנמיכים מעט את הלהבה ומשאירים את הדג עד לרמת עשיה של כ- 80% (כ 3-4 דקות). לאחר מכן הופכים את הדג ומכבים את האש. הדג ימשיך להתבשל עוד קצת גם כשהאש כבויה בזכות החום שנשאר במחבת.

אופן הכנת הירוקים

במחבת נוספת, מחממים מעט שמן זית. מטגנים מעט את השום, מוסיפים אדממה ושעועית ירוקה ומטגנים מספר דקות. מוסיפים את עלי התרד ומקפיצים מספר שניות. ממליחים ומפלפלים.

על צלחת מניחים את תערובת הירוקים, מעליהם את הדגים ולסיום מפזרים פטרוזיליה קצוצה.

מומלץ לאכול בטיול קרוואנים, עם כוס יין 🍷 וחברים טובים 👩‍❤️‍👨

מוזמנים לקרוא ולהכיר את המסעדות של אילן ברמלי: מסעדת ביץ’ קלאב חיפה, מסעדת פרש דה מרקט (חלבית כשרה) ומסעדת נירוונה פרש קיטשן.

כתוב תגובה

עלינו

כשהקמנו את מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג עמד לנגד עינינו הצורך העז בחוויית קמפינג מענגת, בשילוב בין ההנאה מהנופים הקסומים והשלווה של הטבע ובין הרצון ליהנות מנופש אמיתי ולא לוותר על נוחות מפנקת בסופו של יום טיול ארוך, על ארוחה משובחת וכוס יין בערב מול השקיעה לאחר ששטפת מעליך את אבק הטיול וכמובן לקנח את היום בשינה טובה על מיטה איכותית ובמתחם ממוזג, אשר יעניקו לכם אנרגיה נפלאה ומחזקת לעוד יום מהנה בטבע.

לקוחות מספרים

לאופק בפייסבוק

הרשמה לרשימת התפוצה

טופס בקשה
להשכרת קרוואן

צי ההשכרות שלנו מלא ולא ניתן לבצע הזמנה. 
ניתן להשאיר לנו פרטים ונדאג שאחת מחברות ההשכרה שאנחנו עובדים איתן יחזרו אליכם. 

דילוג לתוכן