fbpx
עגלת קניות

צ’יאו (שמעון) בלאו

ראיון נוסף במדור “טיול הקרוואן הראשון שלי” יוצא לדרך. במדור מתארחים חברים קרוואניסטים חדשים שרכשו קרוואן של Adria  בלאופק, ומשתפים בחוויה הקסומה של טיול הקרוואן הראשון שעשו אחרי שהם קיבלו אותו 🤩

שמחים לארח במדור את צ’יאו (שמעון) בלאו, שבין יתר עיסוקיו הוא מדריך פילאטיס ומדריך טיולי שטח הכוללים ג’יפים ואופניים. לפני כחודשיים הוא קיבל את הקרוואן החדש שלו מדגם Adora 613UT שקנה לעצמו כמתנת יום הולדת 70, הוא שמח לחלוק איתנו את חוויית הטיול הראשונה בקרוואן. ואנחנו מצדנו – מלאי התרגשות ושמחה שהצלחנו לרגש ולהלהיב אפילו טייל מנוסה כמו צ’יאו. 

מה היה הרגע שבו החלטת שאתה הולך לרכוש קרוואן משלך?

“אני טייל מקצועי כל חיי, ומזה 55 שנים אני מדריך את אותה קבוצה קבועה של חברים במגוון רחב של טיולים ברחבי הארץ: טיולי ג’יפים, טיולי אופניים ואני אוהב לטייל גם באופנוע שלי. מאז שאני זוכר, קבעתי לעצמי שבגיל 70 יהיה לי קרוואן. ואכן כך היה. לקראת יום הולדת 70, התחלתי ללמוד את הנושא, הגעתי אל לאופק ורכשתי את הקרוואן הנפלא והמפנק מדגם Adora 613UT.” 

מה היה המקום הראשון שטיילת עם הקרוואן?

“בחבורה שלי יש כמה קרוואניסטים שחיכו שאצטרף למועדון הזה. אבל רגע לפני הטיול איתם, רציתי לצאת לכמה שעות עם הקרוואן בעצמי לראות איך אני מסתדר. ביחד עם זוגתי נסענו עם הקרוואן ליום שלם ליער שהם מהבוקר ועד שעות אחר הצהריים. מיקמתי אותו על ראש הגבעה והתחלתי לחקור אותו ולתפעל אותו.

החבר’ה שלי ידעו שנסעתי לשם עם קרוואן ובמהלך אותו יום הגיעו יותר מ-50 חברים לבקר, לראות ולהתארח. זה היה מאוד מרגש. שמתי מוזיקה, לקחנו אופניים, טיילנו באזור, חזרנו לנוח בקרוואן, ואז הגיעו חברים אחרים. הייתה חגיגה גדולה 🎊. זה גם עשה חשק לעוד כמה חברה לקנות 😉 

אחרי ההתנסות החיובית הזו הרגשתי בשל לטיול של ממש ויצאנו חבורה של שלושה קרוואנים לטיול של מספר  ימים בפארק תמנע, והיה פשוט מקסים.”

במה חווית הטיול בקרוואן הייתה שונה מחוויות טיול, נופש או קמפינג שהיו לך לפני?

“שלא כמו קמפינג או אפילו נופש במלון מפנק, עם קרוואן אתה לוקח את כל הבית איתך, כל מה שאתה צריך ואין דבר נוח ומפנק מזה. אני דואג לאוכל שאני אוהב, לציוד שאני אוהב וזקוק לו, וזה לא דומה לשום דבר אחר, יוקרתי ככל שיהיה. 

אפשר מתי שרק רוצים לקחת את ה”בית” איתך ולטייל בספונטניות. לא צריך להיסחב עם מזוודות. הכול תמיד מסודר ומוכן ליציאה לדרך.” 

מה יהיה היעד הבא לטיול קרוואן הבא שלך?

“עוד לא החלטנו בדיוק מה יהיה הלוקיישן. בפסח אני אהיה בטיול ג’יפים ואיך שהוא יסתיים, נתחיל לתכנן טיול קרוואנים לצפון באזור הרמה. אין לי ספק שלאן שלא ניסע, החוויה תהיה נהדרת.”

כתוב תגובה

כרטיס ביקור

דרור שיימן

כרטיס ביקור חדש יוצא לדרך וזה המקום בו אנחנו לומדים להכיר יותר לעומק את לקוחות

קרא עוד »
משפחת אסולין - לקוחות לאופק קרוואנים מספרים
כרטיס ביקור

משפחת אסולין

פורסם: אוגוסט 2015 הפעם נכיר את משפחת אסולין הנפלאה והחמה שנהנית מכל רגע בקרוואן המדהים שלהם (שהיה הגשמת חלום  ️), ומבלה בנעימים ובטעימים 😉 בארצנו הנהדרת 🙂 ☆ שם: פנינה ושמעון אסולין (שמות חיבה : פינצ’י וסיימון)☆

קרא עוד »

עלינו

כשהקמנו את מרכז לאופק קרוואנים וקמפינג עמד לנגד עינינו הצורך העז בחוויית קמפינג מענגת, בשילוב בין ההנאה מהנופים הקסומים והשלווה של הטבע ובין הרצון ליהנות מנופש אמיתי ולא לוותר על נוחות מפנקת בסופו של יום טיול ארוך, על ארוחה משובחת וכוס יין בערב מול השקיעה לאחר ששטפת מעליך את אבק הטיול וכמובן לקנח את היום בשינה טובה על מיטה איכותית ובמתחם ממוזג, אשר יעניקו לכם אנרגיה נפלאה ומחזקת לעוד יום מהנה בטבע.

לקוחות מספרים

לאופק בפייסבוק

הרשמה לרשימת התפוצה

טופס בקשה
להשכרת קרוואן

צי ההשכרות שלנו מלא ולא ניתן לבצע הזמנה. 
ניתן להשאיר לנו פרטים ונדאג שאחת מחברות ההשכרה שאנחנו עובדים איתן יחזרו אליכם. 

דילוג לתוכן